Ik kan u mededelen dat de tijd in Limburg gelijk is aan de rest van Nederland. 
40 likes
Zeer mooie Seiko GS GMT automaat 
1 like
Sterkte met nieuwe fase van herstel.
Het is een sober maar functioneel design…
Iets Knappers om de andere pols?
1 like
Nog niet, kan die pols niet draaien…
Prachtig 


2 likes
Niet meer wegdoen, prachtig gewoon 


2 likes
Gewoon knap horloge voor weinig. En in ieder geval een automaat 
De value for money is bizar bij deze dingen.
Ben in m’n nopjes met m’n poor mans Aqua Terra 
1 like



















