Wat dragen we vandaag deel XIX

18 likes

Eén van mijn cheapo ‘fun’ horloges.

7 likes

Niet zo leuk als je die om moet hebben, sterkte.

1 like

Sterkte…is de NACHT zuster wel lekker ? :clown_face:

1 like

Gr. Marc

15 likes

Jasje met bijpassend bandje :ok_hand:

27 likes

27 likes

114270

20 likes

De blauwe MM300

27 likes

Een keer iets anders!

image

17 likes

Crosspost, afgelopen zondag van m’n pa zijn verlovingshorloge gekregen:

17 likes

Hele mooie plaat!:clap:

1 like

Thnx @Migo. Nog eentje, voor jou.

17 likes

12 likes

Omega in de natuur!

31 likes


Een horloge maakt je outfit toch helemaal af.

8 likes

Zoals gisteren beloofd tonneau vandaag. :v:

15 likes

Lekker :yum:

1 like

17 likes

14 likes