Speedmasterje
22 likes
Succes buurman!
1 like
Very nice watch.
1 like
Bedankt buurman !
Ben alweer thuis 
1 like
Gefeliciteerd 
, Nieuw?
1 like
Wat is dit? 
11 likes
Jij bent er echt heel blij mee toch ?
Perfecte keuze. Ik denk dat @HanDavinci ook maar eens een 40mm moet gaan passen. En dan nog niet gesproken over het draagcomfort
1 like
















