Wat dragen we vandaag deel XIX

Mijn beste, waarom denk jij dat ik er nog nooit eentje gedragen heb? Het is niks voor mij.

Prachtig gebouwd. En dat was het.

1 like

Yo, dat drink je toch niet vrijwillig hé?

1 like

Ik dacht dat je dan we om zou zijn. Maar dat zal dan niet meer gebeuren. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

NA topic volgt nog. Maar deze is al binnen.

19 likes

Nee, dat gaat niet gebeuren :nerd_face:

1 like

Low budget beauty

12 likes

Fijne avond gewenst allemaal! :slightly_smiling_face::+1:

15 likes

Misschien later als je groot bent.

1 like

Ff lunzen met een Seagull 1963 re-issue en een IWC Portugieser Rattrapante München Boutique

16 likes

Mooi om te zien. :slightly_smiling_face: En inderdaad; je kan niet vroeg genoeg beginnen met de horlogehobby erin te conditioneren. :+1::smiley:

1 like

13 likes

Kijk, dat is weer keurig! :grin:

1 like

20 likes

Met de PADI op de bank…:grinning:

14 likes

Heb ik speciaal voor de foto gekocht. Best drinkbaar, maar toch niet the real stuff.

1 like

Ik ben er blij mee. Mag ook wel.
Vind op de foto de oudere exemplaren soms mooier. Maar om de pols heb ik toch liever een nieuwe.

Paar keer vintage geprobeerd. Zowel klassiek als sportief. Maar ben meer een moderne Rolex drager.

1 like

Nieuwe Z199 op m’n 6309!

10 likes

20 likes

Avondwissel :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

18 likes

Ik ben regulier een staal/titanium drager en dan het liefst wat robuust. Maar sinds de aanschaf van deze…
It grows on me…

10 likes