Mijn beste, waarom denk jij dat ik er nog nooit eentje gedragen heb? Het is niks voor mij.
Prachtig gebouwd. En dat was het.
Mijn beste, waarom denk jij dat ik er nog nooit eentje gedragen heb? Het is niks voor mij.
Prachtig gebouwd. En dat was het.
Yo, dat drink je toch niet vrijwillig hé?
Ik dacht dat je dan we om zou zijn. Maar dat zal dan niet meer gebeuren. 
Nee, dat gaat niet gebeuren 
Misschien later als je groot bent.
Mooi om te zien.
En inderdaad; je kan niet vroeg genoeg beginnen met de horlogehobby erin te conditioneren. 

Kijk, dat is weer keurig! 
Heb ik speciaal voor de foto gekocht. Best drinkbaar, maar toch niet the real stuff.
Ik ben er blij mee. Mag ook wel.
Vind op de foto de oudere exemplaren soms mooier. Maar om de pols heb ik toch liever een nieuwe.
Paar keer vintage geprobeerd. Zowel klassiek als sportief. Maar ben meer een moderne Rolex drager.