Wat dragen we vandaag deel XIX

27 likes

Glashütte Spezimatic uit 1978 :grinning:

11 likes

Net weer gewisseld en na een week een Speedmaster deze. Benieuwd hoe lang die om blijft.

37 likes

30 likes

Vanavond even een mooie Schwarzkopf om.

11 likes

13 likes

Het was Speedydag vandaag :slight_smile:

26 likes

mooie dresswatch voor een chique diner

1 like

Schitterend hoor :heart_eyes:

1 like

Zeg nooit nooit maar dat is zeker niet het plan. Vandaag dus weer gedragen, heerlijk comfortabel, fijn gebalanceerd en een fantastische uitstraling. :heart_eyes:

2 likes

Ik heb hem ook zojuist ontvangen voor de SKX

12 likes

Truste HF bis morgen!

Even sturen met de beentjes omdat ik toch wel echt verliefd werd op de gmt op lederen band🤫

17 likes

Vandaag een date met de eigen generatie

20 likes

Goedemorgen werkend Nederland…:grinning:

10 likes

Goedemorgen! Vandaag maar eens de Redentore van Meccaniche Veneziane.

10 likes

PS. Zie verkoop topic😉

15 likes

VRIJDAG VOSTOK :smiley:

En ook nog om 12.00 vrij :slightly_smiling_face:

10 likes

7 likes

26 likes