Wat dragen we vandaag deel XIX

Mogguh :coffee:

31 likes

Morning :muscle:t5:

19 likes

15 likes

17 likes

17 likes

In al mijn haast maar een horloge meegenomen :man_facepalming:t4:. Maarja deze is zeker geen straf.

23 likes

Vandaag een van de oudste quartzen van HF om de pols. Pracht horloge. Jammer dat het geen zichtbodem heeft…

17 likes

12 likes

Mooie dag allemaal!

34 likes

31 likes

Have a Kinetic day today :wink:

16 likes

Vandaag de sumo. Op ENDMILL Strapcode.

Wat een tijdloze klassieker.

fijne dag vandaag!

Bijna weekend😉

18 likes

Die vormgeving zie je tegenwoordig helemaal nergens meer, terwijl het zo charmant oogt.

Hier nog een duootje uit mijn collectie…

18 likes

Eerste vintage Omega om de pols, fel onder de indruk! Bedankt @Bastiaansen voor de wissel :smiley:

Prachtig stuk en je voelt de kwaliteit van het uurwerk aan de kroon. Wel wennen aan de maat, draagt kleiner dan mijn Tangente 35mm. Dat wordt afwachten hoeveel polstijd hij zal krijgen.

39 likes

Mogge! :sunny:

35 likes

Goede morgen :smiley:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

17 likes

32 likes

Vandaag een klassiek 5je.

12 likes

Mooi klokje…:+1:

1 like

Mijn na!

27 likes