Poljot tonneau.
15 likes
die is mooie 
zeer mooie wijzerplaat 
mooi contrast met die romeinse cijfers 
1 like
Da’s er eentje voor het tweeling topic 
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-jouw-tweeling-horloge/213192/113
1 like
Komt wel in de buurt he?

1 like
Yup,. Ik zie ze daar graag verschijnen 






















