22 likes
Wat een kl#te systeem is het.
Mooie duikerā¦
1 like
Gefeliciteerdā¦
1 like
Gefeliciteerd 
1 like
Gefeliciteerd David!
1 like
Mooi!!! Toch niet ten koste van de GS?
2 likes
Mooi duo,ik vind ook de hoekige vormen met ronde wijzerplaten juist aantrekkelijk aan horloges 
1 like
Nice 
1 like
Prachtig
1 like
Thanks!
Gefeliciteerd! Heel gaaf 
1 like












