Splinternieuw origineel plexi’tje geinstalleerd. Was niet goedkoop, maar de investering waard.
21 likes
Dikkk!! (Maar wel heel licht …) Gefeliciteerd!
1 like
Een foto van iets dergelijks heeft een nuttige (mogelijk onbedoelde) functie: je leert echte horloges nog meer te waarderen. 
4 likes
Allemaal dank 
2 likes
Lekker hoor wat een klatser…geniet ervan 
2 likes
Dank je Luuk 
1 like
Is even noodgedwongen dit weekend. Maar zal inderdaad blij zijn als er weer een echt horloge om kan zondagavond!
Fraai!
1 like
Gefeliciteerd 
1 like
Gefeliciteerd














