Wat dragen we vandaag deel XIX

Splinternieuw origineel plexi’tje geinstalleerd. Was niet goedkoop, maar de investering waard.

21 likes

Vamdaag m’n beater/sportklok.

12 likes

Dikkk!! (Maar wel heel licht …) Gefeliciteerd!

1 like

Een beetje vitamine C op een grijze dag…

9 likes

Het valt allemaal niet mee vandaag maar gelukkig is het bijna weekeinde. Geniet ervan all! :+1:

19 likes

Even vloeken in de kerk :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

18 likes

Mooie kleur, de band is ook bijzonder mooi…:+1:

10 likes

Een foto van iets dergelijks heeft een nuttige (mogelijk onbedoelde) functie: je leert echte horloges nog meer te waarderen. :yum:

4 likes

Alvast een fijn weekend iedereen, geniet ervan!

23 likes

Allemaal dank :+1:

2 likes

Lekker hoor wat een klatser…geniet ervan :ok_hand:t2:

2 likes

Goedemiddag efkes wisselen maar

26 likes

Dank je Luuk :+1:

1 like

Net thuis…pakje openen…en tada…:wink:

Saffier, Sellita SW200, 30ATM & Helium valve.

14 likes

Hier ook een nieuwe aanwinst!

Het trio is compleet!

27 likes

Is even noodgedwongen dit weekend. Maar zal inderdaad blij zijn als er weer een echt horloge om kan zondagavond!

Fraai!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd