Wat dragen we vandaag deel XIX

Er zijn maar weinig horloges die zo mooi het licht vangen als een Seamaster…

Fijn weekend allemaal!

23 likes

Welterusten - of werkze! - en een heel goed weekend gewenst !:+1::slightly_smiling_face:

18 likes

ff ontspannen na de lange reis :sleeping:


Heerlijk spelletje op de achtergrond

15 likes

Wow… Denk dat maar weinig mensen hier weten waar dit over gaat… Prachtig horloge…

1 like

Mogguh

Mooi rood is niet lelijk…

23 likes

Het is de totale combi. :ok_hand:

Beetje Italiaans rood en zwart… :sunglasses:

:beers:

1 like

Deze vandaag ook weer, maar een foto van gisteren met het maanmannetje van Movements Hengelo. Fijne dag allemaal!

26 likes

Moggê HF :coffee:

14 likes

Jammer hé.

Mogge allemaal :grin:

17 likes

Ik heb de Legend Diver op Jumping Amsterdam kunnen passen, @Sanderrr. Eén woord: wauw!

1 like

Hij is erg fijn, echt een aanrader :slight_smile:

1 like

Moggûh

10 likes

23 likes

Weekend …:grinning:

17 likes

Vandaag is het weer eens Citizen time :slight_smile:

11 likes


Fijn weekend!

25 likes

Kinderen aan het knutselen, ik zit ondertussen op het HF :smile:
Fijne zaterdag!

23 likes

21 likes


Fijne zaterdag!

17 likes