Er zijn maar weinig horloges die zo mooi het licht vangen als een Seamaster…
Fijn weekend allemaal!
23 likes
Welterusten - of werkze! - en een heel goed weekend gewenst !

18 likes
ff ontspannen na de lange reis 
Heerlijk spelletje op de achtergrond
15 likes
Wow… Denk dat maar weinig mensen hier weten waar dit over gaat… Prachtig horloge…
1 like
Mogguh
Mooi rood is niet lelijk…
23 likes
Brick
4835
Het is de totale combi. 
Beetje Italiaans rood en zwart… 

1 like
HansT
4836
Deze vandaag ook weer, maar een foto van gisteren met het maanmannetje van Movements Hengelo. Fijne dag allemaal!
26 likes
Ik heb de Legend Diver op Jumping Amsterdam kunnen passen, @Sanderrr. Eén woord: wauw!
1 like
Hij is erg fijn, echt een aanrader 
1 like
remoss
4845
Vandaag is het weer eens Citizen time 
11 likes
Dennis
4847
Kinderen aan het knutselen, ik zit ondertussen op het HF 
Fijne zaterdag!
23 likes