Wat dragen we vandaag deel XIX

Prettige dag!

22 likes

Hier kan ik wel opgewonden van raken :yum:

1 like

Bandwissel!

18 likes

Geen weekend maar gewoon door werken…

15 likes

16 likes

16 likes

Montdor van 1977.

16 likes

Mogguh :hugs:

26 likes

Allebei prima, geniet ervan. :ok_hand:

1 like

One more day, ze is pas 19 jaar oud :sunglasses:

30 likes

Raar.

2 likes

Jij bent raar.

1 like

Vandaag weer de Pepsi!
Maar heeft inmiddels goede concurrentie om de pols van de 16013.

18 likes

Klatser alert :loudspeaker:

1 like

Cool is die hè!
Voor list de beste Rolex voor zijn geld.
Zou hem niet ruilen tegen een Daytona.

1 like

20 likes

Voor de liefhebber.

1 like

Mensen met een Rolex moeten altijd over geld praten…? :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

1 like

Hij is zeker cool @Jurk .

Ik gok dat er bij deze opmerking prijs grijze markt een rol speelt.

Ik wel. Maar dat heeft te maken met mijn “collectiesamenstelling”.

1 like

Anyway, hier ff een Seiko met een ‘versleten’ bezel… :rofl:

12 likes