Ik wil hem, maar mag niet😪van mevrouw, heb dit jaar al genoeg uitgegeven zegt ze!
Oeii hans!
Het jaar is nog zo jong…
Ingelogd voor de Belgian presale voor Tomorrowland… is elke jaar weer spannend afwachten. Laatste 6 jaar toch gelukt…
Die probeerde ik juist er ff buiten te laten…
Wat ik probeerde aan te geven als je die gekte buiten beschouwing laat, dit dus juist een super veelzijdige Rolex is. En misschien daarom gaat hij grijs zoveel hoger. Maar daar doel ik juist niet op. Wilde eigenlijk alleen aangeven dat ik elke keer verrast wordt door mijn eigen horloge. En zeker als ik hem een paar dagen niet om heb gehad.
Samenvattend: Ben gewoon blij. 
En terecht! Je kan je achtergrond wel buiten zetten.
Ik hou van foto’s uit deze hoek
Wel jammer dat de bracelet niet lekker tapert.
Deze mooie Edox automaat heb ik een aantal weken geleden voor een prikkie op MP kunnen scoren. Ze is echt een heel bijzonder instrumentje. Relatief zwaar voor een vintage, dik en mooi donkergeel verguld, loopt als een treintje en is in bijna NOS staat. Echt een favorietje.
CV op 19,5c lekker onder de fleece deken op de bank wat struinen op HF.
Met mijn Poor Man’s DD zonder blingbling 





Fijne zaterdag HF! 















