Wat dragen we vandaag deel XIX

Cool is die hè!
Voor list de beste Rolex voor zijn geld.
Zou hem niet ruilen tegen een Daytona.

1 like

20 likes

Voor de liefhebber.

1 like

Mensen met een Rolex moeten altijd over geld praten…? :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

1 like

Hij is zeker cool @Jurk .

Ik gok dat er bij deze opmerking prijs grijze markt een rol speelt.

Ik wel. Maar dat heeft te maken met mijn “collectiesamenstelling”.

1 like

Anyway, hier ff een Seiko met een ‘versleten’ bezel… :rofl:

12 likes

Met een kopje zoethout thee

19 likes

Ik wil hem, maar mag niet😪van mevrouw, heb dit jaar al genoeg uitgegeven zegt ze!

2 likes

Oeii hans! :see_no_evil: Het jaar is nog zo jong…

2 likes

Ingelogd voor de Belgian presale voor Tomorrowland… is elke jaar weer spannend afwachten. Laatste 6 jaar toch gelukt…

14 likes

Vandaag een dagje thuis, rustig aan, wat klusjes uitvoeren. Daar past deze mooi bij

8 likes

Mogge … :sunny:

Fijn weekend!

18 likes

Een beetje wisselen vandaag met de nieuwe aanwinsten! :blush: :+1: Fijne zaterdag HF! :slight_smile:

SKA367 & SBCZ015. :muscle:

12 likes

Die probeerde ik juist er ff buiten te laten…
Wat ik probeerde aan te geven als je die gekte buiten beschouwing laat, dit dus juist een super veelzijdige Rolex is. En misschien daarom gaat hij grijs zoveel hoger. Maar daar doel ik juist niet op. Wilde eigenlijk alleen aangeven dat ik elke keer verrast wordt door mijn eigen horloge. En zeker als ik hem een paar dagen niet om heb gehad.

Samenvattend: Ben gewoon blij. :joy:

16 likes

En terecht! Je kan je achtergrond wel buiten zetten.

2 likes

20 likes

Ik hou van foto’s uit deze hoek :ok_hand: Wel jammer dat de bracelet niet lekker tapert.

2 likes

16 likes

Zwemles wordt hij ook niet mooier/schoner van…

9 likes

Deze mooie Edox automaat heb ik een aantal weken geleden voor een prikkie op MP kunnen scoren. Ze is echt een heel bijzonder instrumentje. Relatief zwaar voor een vintage, dik en mooi donkergeel verguld, loopt als een treintje en is in bijna NOS staat. Echt een favorietje.

16 likes