Voor de verandering een keer de omega in de kist gelaten.
Goed weekend allen!
Wat is er beter dan een nieuwe BFK?
2 nieuwe BFK’s!
Lekker hoor 
Dankjewel! 
Goede foto van een strak horloge Adil 
Deze overgenomen van @kabana88 en nu 2 dagen om de pols. Moet zeggen dat dit oudje goed meeloopt qua tijd😁
Ik ga ze ook steeds leuker vinden, binnenkort maar eens op zoek naar een mooie. Mooie band ook trouwens, past er perfect bij.
Thanks!
Ik hou ervan, hoeft van mij niet ‘te smal’ te zijn. 
Thanks! Ik zou deze zelf niet hebben uitgekozen denk ik, maar ik kreeg hem er (ongedragen volgens mij) bij en staat inderdaad verrassend goed. 
Mooi die Kinetic’s…
Thanks 
Is dit horloge nieuw te kopen of gewoon een goede vondst?