Wat dragen we vandaag deel XIX

Voor de verandering een keer de omega in de kist gelaten.

Goed weekend allen!

14 likes

Wat is er beter dan een nieuwe BFK?
2 nieuwe BFK’s!

Lekker hoor :+1:

1 like

Dankjewel! :smile:

1 like

Goedemorgen HF.

Fijne zaterdag!

16 likes

Goede foto van een strak horloge Adil :ok_hand:

1 like

Morning! Wat hou ik toch na die lekkere seventies vibe in horloges. :musical_note: :coffee:

18 likes

Deze overgenomen van @kabana88 en nu 2 dagen om de pols. Moet zeggen dat dit oudje goed meeloopt qua tijd😁

11 likes

Ik ga ze ook steeds leuker vinden, binnenkort maar eens op zoek naar een mooie. Mooie band ook trouwens, past er perfect bij.

1 like

22 likes

10 likes

Thanks!

Ik hou ervan, hoeft van mij niet ‘te smal’ te zijn. :sunglasses:

13 likes

Thanks! Ik zou deze zelf niet hebben uitgekozen denk ik, maar ik kreeg hem er (ongedragen volgens mij) bij en staat inderdaad verrassend goed. :+1:

19 likes

Mooi die Kinetic’s…:+1:

11 likes

Een jaartje lid alweer

11 likes

Thanks :ok_hand:t3:

Is dit horloge nieuw te kopen of gewoon een goede vondst?

Alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost, maar sinds gister in het bezit van een Awake Blue Reef, wat een prachtig horloge zeg, je kan jammergenoeg op een foto niet goed vangen hoe licht met de dial speelt.

15 likes