Wat dragen we vandaag deel XIX

13 likes

Dit SKX project is zo wel klaar, eens denken wat ik ermee zal doen. :thinking:

19 likes

Een Seiko inlay op zetten?

2 likes

Klusdagje = daily beater = OceanX

13 likes

Mogge.


Fijn weekend allemaal.

16 likes

Komt uit 1980. Onder de radar gekocht van @koekoek. Leuke hieraan is dat alle schakels massief zijn.

1 like

Prachtige beater voor als je op jou landgoed aan het klussen bent man.

1 like

Zoek je nog een mooie keramische inlay? :thinking::joy::+1:

Hij is eigenlijk te mooi geworden en daarmee z’n doel als beater wat voorbij geschoten. Nou dat weer… :hugs: Op mijn “landgoed” mag ik hem dan wel snel beschadigen overigens, anders is de mogelijkheid alweer voorbij. :crazy_face::joy:

1 like

Nope, already got one :sunglasses:

18 likes

En wat voor eentje, fantastisch horloge! :star_struck:

1 like

Thnx!

Ik denk dat een Seiko inlay het “wannabe-effect” weghaalt en het een gavere mod maakt :white_check_mark:

1 like

Zeker waar maar ik vind het zo een mooi horloge.
Het doel was zoals @royke74 schreef, lekker mee beaten en m’n DSSD dan in het kistje laten liggen maar daar vind ik hem dus eigenlijk te mooi voor geworden. Problemen, problemen… :relieved:

Sorry voor de OT folks… :pray:

3 likes

Dajum, dat is een knapperd!

1 like

20 likes

Hier vandaag ook nog een mod van uw hand :+1:t2:

15 likes

Mijn Vitra dienblad gaat nergens heen. :rage:

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Tekening dan maar:

3 likes

16 likes

Dank je wel. De strap is tijdelijk. Heb onderstaande besteld welke beter staat.


7 likes