Een Seiko inlay op zetten?
Komt uit 1980. Onder de radar gekocht van @koekoek. Leuke hieraan is dat alle schakels massief zijn.
Prachtige beater voor als je op jou landgoed aan het klussen bent man.
Zoek je nog een mooie keramische inlay? 


Hij is eigenlijk te mooi geworden en daarmee z’n doel als beater wat voorbij geschoten. Nou dat weer…
Op mijn “landgoed” mag ik hem dan wel snel beschadigen overigens, anders is de mogelijkheid alweer voorbij. 

En wat voor eentje, fantastisch horloge! 
Thnx!
Ik denk dat een Seiko inlay het “wannabe-effect” weghaalt en het een gavere mod maakt 
Zeker waar maar ik vind het zo een mooi horloge.
Het doel was zoals @royke74 schreef, lekker mee beaten en m’n DSSD dan in het kistje laten liggen maar daar vind ik hem dus eigenlijk te mooi voor geworden. Problemen, problemen… 
Sorry voor de OT folks… 
Dajum, dat is een knapperd!
Mijn Vitra dienblad gaat nergens heen. 














