Naar idee van @Triplock ja, leuk dat hij er nog zo goed uitziet en wordt gebruikt. Veel plezier ermee!
Mijn huidige mod is overigens gebaseerd op een idee van @MotoSkooly, ere wie ere toekomt. 

Naar idee van @Triplock ja, leuk dat hij er nog zo goed uitziet en wordt gebruikt. Veel plezier ermee!
Mijn huidige mod is overigens gebaseerd op een idee van @MotoSkooly, ere wie ere toekomt. 

Heel cool! 
Vind die van jou ook nog steeds zeer mooi!
Heb ik al heel lang geleden laten weten!
En door die van jou en van @BygoneTime werd ik op spoor gezet van de Tudor.
So YOU are the Firestarter 
Blijkbaar niet. 

Had hem echt niet door.
Wel sterk! 
Welnee, gewoon lekker dragen.
Haha, leuk om te horen! En sorry dat ik je op kosten heb gejaagd 
Hoe is de kwaliteit die van mij was nogal slecht.
Heb ik teruggestuurd. Viel uitelkaar. Was niet soepel en had scherpe kanten. Viel me echt tege en ik ben echt wat gewend hoor. Fotos staan in de het seiko topic weet ff niet hoe ik die moet linken.
Ff nog een goedmakertje voor mijn negativiteit 