Op stap met de Bullie.
Werk ze allen!
Straks komt de aquis niet meer om de pols
Het lelijkste horloge wat ik heb. Een grote leugen onderaan de wijzerplaat. Lawaaierige rotor. Triest afgewerkt. Loopt desondanks verrassend goed… Topkandidaat om eens in het “Grote gratis” topic neer te zetten zodat ik 'm voor eens en altijd kan vergeten.
Ah, een Jaragar; heb ik er ook nog een aantal van liggen. Ben ook al een poos aan het bedenken hoe ik er op een nette manier vanaf moet komen.
Het zijn typische ‘Hit & Miss’ klokjes. Ik heb er een aantal van die verbazend fraai zijn afgewerkt en uitstekend lopen.
De meeste lopen inderdaad niet verkeerd, al heb ik er ook een tussen zitten die je als handwinder moet gebruiken, windt automatisch nagenoeg niet op.
Ik snap het niet
Het glas, de bezel, de wijzerplaat en de band zijn wat mij betreft mooier dan de MM200, maar daarentegen wel weer iets te groot en te lomp (zeker van de zijkant gezien)
Gewoon lekker allebei dragen dus. Die Aquis is 100% meer shiny en een bonk staal, waar ik zeker van hou.
De Seiko eigenlijk gewoon de perfecte zwarte duiker, kan er weinig anders van maken.
Ja ja, een pocketshot
Even lekker terug in de tijd…
En dat voelt zo kwetsbaar, maar no worries, 't spul Kan er gewoon tegen hoor.
Wat denk je,…de Town and Country serie van Certina