Wat dragen we vandaag deel XVII

Is dit een echte Patek? Ik betwijfel het namelijk. Nog nooit eerder een PP horloge gezien met het logo daadwerkelijk op de dial en de dial afwerking doet goedkoop overkomen. Heeft u een foto van de achterkant?

7 likes

Van harte gefeliciteerd! :sunglasses: :+1:

1 like

@wbcoupe :yum:

30 likes

Dank! Ben er blij mee! :+1:

1 like

Wisseltje naar een NA. Een Seiko SRPA21, die ik in het echt 1000x mooier vind dan ik had gedacht. Héél erg blij mee voor erbij, wat een leuk ding! :heart_eyes:

Ik had hem trouwens om 15:00 al binnen maar man oh man, wat een ongelofelijk gekloot om drie schakeltjes uit deze band te halen. Zit met borgpennetjes vast, met minuscuul kleine knijpborgdingpijpdingetjes. Lekker hoor!

Vooral als ze op de vloerbedekking vallen. :see_no_evil: … oh enne, met het juiste gereedschap waarschijnlijk een klusje van niks maar met de welbekende Bergeon bandtool en wat Ali-schroefzooi eigenlijk niet te doen.

Nou ja, na twee uur vloeken en tieren zit het zaakje dan toch strak op zijn plaats. Dat bewijst gelukkig mijn loupe, want met het blote oog lijkt het goed en dan … BAM, weer een knijpborgdingpijpdingetje op de grond. Drama! :disappointed_relieved: Youtube staat er ook vol mee, zo heb ik inmiddels al gezien.

Zo, dat ben ik even kwijt. :sunglasses:
Ik kom nog terug met het welbekende (uitpak-)NA verhaal enzo.

@TimeLapse, doe ik gewoon even mee nu! :rofl:

21 likes

9 likes

15 likes

Het is al weer vroeg donker… beetje mysterieus plaatje:

14 likes

Nog altijd de Stowa Partitio :heart_eyes:

15 likes

Welk typenummer is dit? Lijkt me een rare uitvoering, subdails staat zo ver naar binnen…

7 day power reserve klopt ook niet. Lijkt op eerste zicht een replica te zijn.

Een NA topic gaat nog volgen… super happy met mijn eerste Grand Seiko. Het is de SBGN005 :heart_eyes:

34 likes

Mooi! Gefeliciteerd! (In NL gekocht?)

Wat een geil ding.
Gelukkig hoef ik nog pak hem beet driehonderdzevenentwintig en een halve wrakke Tissot op te knappen en te verkopen voordat ik deze kopen kan… :muscle::muscle::joy::joy:

2 likes

Thenks! Yes bij Ton van Grinsven in Den Bosch… is geen officiële dealer van Grand Seiko maar wel van Seiko en derhalve heeft hij mij deze nieuw kunnen leveren. Is echt een hele fijne plek voor de aankoop van een horloge of juweel! Heeft onder andere Oris, Meistersinger, Longines, Rado, Qlocktwo (ook de polshorloge’s), Tissot en Staudt!

4 likes

Wat een Beauty :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Happy hump day!

19 likes

Nou lekker dan. Gelukkig is het niet van mij.
Zal eens informeren waar het gekocht is…

1 like

De 05! :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Al zo vaak getwijfeld!
Wat een beauty!

Gefeliciteerd met deze mooie NA!

2 likes

Thenks! Vanwaar de twijfel… hij is zo mooi!

1 like