Plagiaat!
Blijft tof trouwens zoān Hamilton. Heb je ook wel eens een Mechanical gehad? Ik vond bij de Mechanical de lug to lug iets te lang + de gaatjes te ver naar buiten. Als dat bij de automaat niet is moet ik die misschien nog een keer een kans geven.
Ik heb geen mechanical gehad, wel flink getwijfeld over welk van de twee ik ging kopen. Uiteindelijk heb ik niet voor de mechanical gekozen, omdat deze inderdaad een te lange lug to lug had en er geen bracelet op kan. De lug to lug van de mechanical is 48mm? Die van de automaat zijn dan maar 1mm korter, wat normaal gesproken niet veel zou moeten uitmaken. De lugs van de auto lopen echter erg krom, in vergelijking met de mechanical. Hierdoor sluit hij beter aan op de pols en voelt hij (relatief gezien)minder lang aan.
Met de āāgaatjesāā heb ik nog geen ervaring. Sinds ik de Hamilton heb, is hij nog niet van de bracelet af geweest.
Zou ik zeker doen! Voor het geld een fantastisch horloge
Edit: De mechanical is waterdicht tot 50m, dit vond ik ook te weinig. De 100m van de auto is voor mij het minimum, aangezien ik zwem met mijn horloges.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Hij gaat op het lijstje