Ik had hem trouwens om 15:00 al binnen maar man oh man, wat een ongelofelijk gekloot om drie schakeltjes uit deze band te halen. Zit met borgpennetjes vast, met minuscuul kleine knijpborgdingpijpdingetjes. Lekker hoor!
Vooral als ze op de vloerbedekking vallen. … oh enne, met het juiste gereedschap waarschijnlijk een klusje van niks maar met de welbekende Bergeon bandtool en wat Ali-schroefzooi eigenlijk niet te doen.
Nou ja, na twee uur vloeken en tieren zit het zaakje dan toch strak op zijn plaats. Dat bewijst gelukkig mijn loupe, want met het blote oog lijkt het goed en dan … BAM, weer een knijpborgdingpijpdingetje op de grond. Drama! Youtube staat er ook vol mee, zo heb ik inmiddels al gezien.
Zo, dat ben ik even kwijt.
Ik kom nog terug met het welbekende (uitpak-)NA verhaal enzo.
Wat een geil ding.
Gelukkig hoef ik nog pak hem beet driehonderdzevenentwintig en een halve wrakke Tissot op te knappen en te verkopen voordat ik deze kopen kan…
Thenks! Yes bij Ton van Grinsven in Den Bosch… is geen officiële dealer van Grand Seiko maar wel van Seiko en derhalve heeft hij mij deze nieuw kunnen leveren. Is echt een hele fijne plek voor de aankoop van een horloge of juweel! Heeft onder andere Oris, Meistersinger, Longines, Rado, Qlocktwo (ook de polshorloge’s), Tissot en Staudt!
Tja keuzes… ik zeg altijd; Luxe problemen zijn ook problemen
Quartz is gewoon reuze handig naast je automaten! En de afwerking is meesterlijk! Dus dat je hier geen 3k aan zou uitgeven omdat het “quartz” is snap ik persoonlijk niet