Precista.
22 likes
is tie ook koffiedicht?
plons
2 likes
If you can’t stand the heat, stay out of de koffie
2 likes
hé, ben je wel voorzichtig?
de spanning staat toch af?
leuk om een collega te zien 
en dan nog met een mooi horloge 
1 like
Onderin de hzk staat volle spanning vanuit de straat en daarom afgedekt. Maar leuk dat we collega’s zijn. Even een voor en na voor mijn collega
2 likes
Heb je nu de Sinn en de Seiko in de collectie?
1 like
Yup voor dagelijks gebruik wel. Oh enne, vergeet de Swatch niet … 
Zit stiekem alweer te kijken naar een Tudor. Dan gaan de Sinn en de Seiko weer de deur uit. 
2 likes





















