34 likes
Tijd om de Doxa even weg te leggen en deze knaller weer even te pakken
edit: en nu wel een scherpe foto
34 likes

De nieuwe @AEVIG-C om vandaag, gisteren binnen , net de band op maat gemaakt
ziet er strak uit 
18 likes














(ten
️ In
)





