Mijn NA vandaag aan de pols, met dank voor de vriendelijke- en goede service aan Pascal @Brunmontagne 

Fijne dag nog!

Mijn NA vandaag aan de pols, met dank voor de vriendelijke- en goede service aan Pascal @Brunmontagne 

Fijne dag nog!

Schitterende met die groene band!
Gracias señor!
Leuk kevertje ook 
Toch maar een crosspostje. Omdat ik zelf de reflectie op de minutenwijzer zo cool vind. Lijkt een compleet andere wijzer.