Ook onder de lamp genieten van die mooie plaat.
25 likes
Zijn echt superklokjes! Heb er ook twee gehad, zijn de centen dubbel en dwars waard.
2 likes
Oeh la laaa! Congrats @Svennos.
Ook hier gaat er iets verrassends gebeuren, a.s. woensdag haal ik een NA op en moet ik daarom funden.
Morgen staat de Zenith in het blauwe deel voor 4.5k*.
#earlyplug doe er je voordeel mee.
*in april voor ruim 5k gekocht bij Schaap en Citroen Amsterdam. Kop is er dus af 
32 likes
25 likes
Bam
knaller!!!
Kijk m blitsen 

2 likes
Wat een plaat! Lekker Sven! Zoveel toffer dan een Explorer.
1 like
Woensdag weet je het. #geheimzinnigmodus 
1 like
Aha! De Nieuwe 007 Seamaster!
Cool man!
2 likes


















