Heel donkerblauw is het…
Ik vind dit een uitstekende combinatie. Je zou het geheel eens moeten zien (of toch liever maar niet)
en die gasten die jouw post liken zijn zeker je vriendjes want zo leuk is ie nou ook weer niet
Vandaag deze UFO maar weer eens
Bijzonder ontwerp, met de bolling in het glas.
Seiko Premier met alarmfunctie
Hahaha… Ik had dat verband nog niet eens gelegd. Dat terwijl ik het artikel over die man net had zitten lezen. Slachtoffer van 63 jaar, van de zoveelste snackbar overval. Met zeer veel geweld, want dat schijnt tegenwoordig niet anders meer te kunnen. Tijdens de overval struikelde deze eigenaar van de zaak en toen hebben ze van de gelegenheid gebruik gemaakt en hem even een gebroken oogkas geschopt. Net als in Singapore moeten we dat soort gasten stokslagen gaan geven als straf; dan hebben ze ook wat.
Hoi Ide,
Dat is het betere werk man! TOP!
Wat is er zo bijzonder aan dat bandje?
Als ik dat mag vragen, ik ken deze combi niet. Ik vind het een aparte combinatie met de speedy.
Zit hier een reden achter of gaat het om de look.
Cheers
Spooler
Vandaag clubavond op de Sterrenwacht. De kans dat er wat te zien is is nihil, behalve op dit horloge
Oei dat zet de grap in een heeeel andere context…
Wel, het bandje was het door Nasa geadviseerde bandje voor de Speedmasters tijdens de Apollomissies omdat het makkelijker loskwam/kapot te trekken was dan de originele Omegabanden. In noodsituaties waren deze bandjes dus beter en veiliger.
Alle info: https://www.watchbooksonly.com/articles/watch-reviews/komfit-forstner-and-jb-champion-bracelets/
Nu, ik vind het er ook gewéldig uitzien - ik draag dikwijls te kleine bandjes aan mijn horloges. Vind dat nonchalante wel leuk.