Nog niet… 51 euro, auwtch, dan is het opeens helaas een 180 euro band 
Zoek jij wellicht nog een collega? 
1 like
Regular of short overigens? Ik heb de short op weg…
Dankjewel! Ik moest wel eventjes wennen, omdat het toch wel een bijzonder kleurtje is. Ben er absoluut tevreden mee !
1 like
Regular. Short had ook gekund, maar deze is ok voor mij…
1 like
My thoughts exactly. Brrrr wat een combinatie. Heeft jouw personal shopper een golden retriever? 
3 likes
Nieuwe aanwinst mien jong? Je hebt weer een horloge in de collectie? 

Lekker hoor 
1 like
U komt uit Groningen?
1 like



Beater… best een grappige beschrijving als er een man met een blauw oog op de achtergrond staat 



1 like
Heel donkerblauw is het…
1 like










