Ik gebruikte daar vroeger een paar sokken voor maar dit kan natuurlijk ook. Haha
1 like
ik vindt hem toch mooi 
Koffie al op maar de donut onaangeroerd. Zelfbeheersing ten top. Respect man 
3 likes
Omega 
1 like
Dat is een hele mooie! 

1 like
Dank u.
1 like
Hele mooie kleur! ik ben echt fan van groene wijzerplaten!
1 like
Sicke AP😍
Nieuwe uitgave van het klassieke Forstner bandje is binnen. 51 euro duurder dan verwacht, waarvoor dank Belgische douane.
Jij al iets binnen @septentrio ?
16 likes
Dank GiveMeYourDoughnut
3 likes







️





