Wat dragen we vandaag deel XVIII

Lekker Jasper! :ok_hand:

1 like

Vandaag had ik deze om…

21 likes

28 likes

Hmm proberen waard, bedankt!

@harpoen, @jurk, @hendrikjandetuinman @Gatsc

Bedankt allen! Ik ga blauw en cognac eens proberen.

5 likes

Ik zou donkergroen doen @BadgeandBezel

22 likes

Proficiat, geniet er van!

1 like

Thanks! Soms heb je geluk, zag de foto niet eens op mijn telefoon scherm… Haha.

14 likes

Had ik het maar geweten Chris… Dan hadden we wat mij betreft zeker een biertje gedaan! :slightly_smiling_face: We zaten in een leuk hotel; Het Gouden Hart, in een prachtig historisch gebouw (ex-officiersopleiding van de KNIL). Authentiek en mooi. Pech was dat de Brasserie (de hotelbar en restaurant) om 18.00 al dicht ging en dat op zaterdagavond ??! Tot overmaat van ramp was ook de minibar op de kamer helemaal schoon leeg … Daar heb ik iets van gezegd, want dat mag dan niet mogen vind ik. :thinking: We hebben ons uiteindelijk prima gered en lekker gegeten in een Indiaas restaurant met een uitstekende keuken. Voortreffelijke Lamb Rogan Josh curry gegeten; een van mijn Indiase favorieten. :yum:

Nog aan jou gedacht, toen ik 's middags bij Juwelier Tausch een Bruno Söhnle kocht; mijn eerste exemplaar. Al jaren wilde ik er eentje scoren… Mooi horloge- zeker voor het geld dat hij kost. Later meer daarover…:slightly_smiling_face::ok_hand:

Fijne avond nog! :+1:

2 likes

Hahahaha… Sja, Ik zou zeggen in geval van Zwolle, Zwartsluis, Kampen, Steenwiek, de Kuundert, de Lemmer, Snits, Sloten, Wieckel, Sondel, Giethoorn en Vollenhove altijd even een PBtje doen. :thinking: Woudsend trouwens ook leuk.

Dat is inderdaad een leuk tentje. Mijn vrouw is er minder van gecharmeerd omdat zij de vegetarische zuid-Indiaase keuken voorstaat, en fatsoenlijke Daal niet aan bomen groeit, maar ik vond de Noord-Indiase curry er meer dan goed te pruimen.

We zien de foto’s graag tegemoet. :slight_smile:

3 likes

Samen met de tissot van m’n neefje

17 likes

Nice.

1 like

18 likes

Nou mij maakt dat niks uit. Ik wil die wel hoor!:smiley:

1 like

Als een banaan aan de muur €110.000 waard is, hoeveel dan voor een killer Oris???

24 likes

20 likes

31 likes

Zeker zonder die vervelende X op de dail. Ik zeg duikhorlogetest 2020 in Zeeland. Uiteraard met BBQ.

1 like

Terecht :grinning::grinning::grinning:

1 like

17 likes