Wat dragen we vandaag deel XVIII

Sandoz Sub… Super fijn horloge

16 likes

Beter kan niet🤩

38 likes

Hahahaha geniaal :slight_smile:

1 like

Dat lijkt me wel wat…

En dat helemaal :grinning::beer: deal

1 like

Mooi goud vanavond :wink:

22 likes

NA van Bruno Söhnle, gekocht bij Juwelier Tausch in Kampen gisteren. Ik wilde al heel lang een horloge van dit mooie merk uit Glashütte hebben, maar het kwam er nooit van. Gisteren was onverwacht het moment en ik ben zeer verrast door de goede kwaliteit en afwerking van dit gave Duitse horloge. Mede geïnspireerd door @Fate_Amenable_To_Change :+1::slightly_smiling_face:

Slaap lekker, of werkze als je nog aan de bak moet vannacht!:+1:

35 likes

Phoe he … die is heel gaaf zeg! Proficiat

1 like

Gefeliciteerd, draag het horloge in goede gezondheid. Mooi horloge van een merk dat je toch weinig ziet

1 like

Dank je Roy! Hij is echt leuk, vooral die guilloche wijzerplaat zoals we dat ook van Oris kennen.:+1::blush:

1 like

Dankjewel man!:blush: Dat vind ik ook het gave, dat je ze weinig ziet in Nederland. Ze zijn selectief met het aanstellen van dealers. Dat maakt het leuk om er een te hebben.:+1:

2 likes

Gefeliciteerd, heel gaaf :ok_hand::ok_hand:

Dankje! :+1::blush:

1 like

Mooi met die Big Date, veel plezier met je nieuwe Bruno Söhnle!

1 like

Dank je wel Hans!:blush: Hij heeft iets weg van een horloge dat jij hebt. Weet zo gauw het merk niet.:+1:

1 like

Laatste nachtdienst :relieved: Dan 3 weken vrij en een heerlijke reis naar Zuid-Afrika in het vooruitzicht :sunglasses:

36 likes

Een mooie aanwinst én leuke herinnering aan Kampen, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Heel mooi. :ok_hand:
Heel veel draagplezier.

1 like

Fijne laatste dienst, daarna lekker genieten :+1::+1:

1 like

Dank je wel!:+1: