Mogge
Vandaag eens geen mechanisch uurwerk. Vintage quartz uit de 70ās (tissot stylist) kan ook leuk zijn.
Om daar op een dartbord te eindigen 
.
Toeval? 
Precies dat!
Zo, goedemorgen. Nu even wat anders. Ik moest het proberen. En volgens mij gaat dit vandaag uitstekend samen. 
Zeker!
Grappig dat Seiko en Grand Seiko eigenaren altijd de drang voelen een of ander Japanse zwaard of Japanse afwerking te benoemenā¦
Ik ken ook afwerkingen met Japanse woorden, maar ik wil graag Sergeant blijven op dit forum 
Nou nou harakiri lijkt me idd wat overdrevenš
Haha dacht hetzelfde⦠wilde alleen nog ff googlen of het Harikiri is of Seppuku. Denk het laatste
HĆ©, je hebt hem!!!
Heb ik een NA over het hoofd gezien? Gefeliciteerd man, mooi!!
pre VFA gold capped hipster bakfiets grailwatch
Seiko 3823-7010 (met applied Suwa logo !)
December 1971





MM200













.


