En terecht! Koesteren en van genieten. 

10km met platte band gereden⦠nu bij kwik fit voor de deur wachtend tot ze open gaan en mij verder kunnen helpen.
Vervelend zeg, sterkte!
Dank⦠ja zwaar k#t. Is de bedrijfswagen . Dus werk valt stil in drukke tijdā¦
Kwik fit wil.niet helpen⦠Bizar⦠te druk en dus ff oppompen willen ze niet eens⦠op de velg naar huis dan maarā¦
Aiaiai, niet normaal toch! Lekker menselijk ook⦠Pfff. Nou onwijs veel sterkte en hopelijk zijn er anderen die wel willen helpen!
Echt onbeschoft⦠ja ik snap drukte in de agenda maar in de automotive heb je ook veel te maken met spontane ellende. Dat hoort erbij en daar moet je iets mee kunnen⦠Daarnaast, lucht erin en āveiligā verder sturen is beter dan zelfs daar geen tijd voor maken.
Ik sta nu ondertussen voor de deur van mijn vaste garage. Ze komen eraan⦠nieuw velgje is ondertussen ook noodzaak geworden.
Komt goed⦠het is een mooie dag vandaag.


















