Wat dragen we vandaag deel XVIII

En terecht! Koesteren en van genieten. :slightly_smiling_face::ok_hand:

2 likes

Goedemorgen vanuit Zwasiland, vandaag vroeg op en veel KM maken richting Durban .

28 likes

Goedemorgen

34 likes

Goedemorgen u allen…:grin:

17 likes

Goedemorgen :+1:

33 likes

10km met platte band gereden… nu bij kwik fit voor de deur wachtend tot ze open gaan en mij verder kunnen helpen.

17 likes

18 likes

Hij blijft leuk. Een praktische Meistersinger

18 likes

21 likes

Vervelend zeg, sterkte!

1 like

29 likes

Dank… ja zwaar k#t. Is de bedrijfswagen . Dus werk valt stil in drukke tijd…

Kwik fit wil.niet helpen… Bizar… te druk en dus ff oppompen willen ze niet eens… op de velg naar huis dan maar…

2 likes

Aiaiai, niet normaal toch! Lekker menselijk ook… Pfff. Nou onwijs veel sterkte en hopelijk zijn er anderen die wel willen helpen!

2 likes

De DJ won vanochtend.

25 likes

Echt onbeschoft… ja ik snap drukte in de agenda maar in de automotive heb je ook veel te maken met spontane ellende. Dat hoort erbij en daar moet je iets mee kunnen… Daarnaast, lucht erin en ā€œveiligā€ verder sturen is beter dan zelfs daar geen tijd voor maken.

Ik sta nu ondertussen voor de deur van mijn vaste garage. Ze komen eraan… nieuw velgje is ondertussen ook noodzaak geworden.

Komt goed… het is een mooie dag vandaag.

2 likes

SKX-time!!! :crazy_face:

:smile:

11 likes

Crosspostje

Lekker training geven vandaag. De helft van de cursisten staat achter een tractor…

30 likes

Keuze op Yema voor het woensdagse rondje :yum:

6 likes

Orient 3 star.

9 likes

Is er een forum regel die zegt hoe vaak je maximaal hetzelfde horloge in ƩƩn draadje mag posten? Want ik heb 'm weer om, gewoon omdat het zo’n fijn horloge is… :slight_smile:

15 likes