Wat dragen we vandaag deel XVIII

En de andere helft is ziek?? Zie geen man in het lokaal aanwezig zijn.

.wat voor cursus ga je geven???

9 likes

Ik denk het niet. Anders hadden wij allang een reden om @RLC te verbannen. :wink:

Vandaag is deze prachtige Diver aan de beurt

30 likes

22 likes

:rofl:

1 like

Er zijn collega’s die volgens de navigatie nog meer dan zes uur tijd nodig hebben…

1 like

18 likes

MM200 , want Baby-MarineMaster klinkt toch wat minder.

32 likes

10 likes

20 likes

21 likes

SPB077J1 of ûh, SPDC061… klinkt ook wel interessant! :joy:
Mooi ding man. :ok_hand:

1 like

Vintage Election automaat

18 likes

19 likes

Ja, dit voelt toch vertrouwder dan op een Milanese band. :smiley:

32 likes

Hij blijft zó mooi, vanuit elke hoek!

22 likes

24 likes

:ok_hand: Prachtige, zowel het horloge als de pennen!

1 like

Nu jij nog, ouwe reus! :grin::+1:

1 like