Deze is gaaf zeg ! Is dat groen ? Welke uitvoering is dit ?
Mevrouw SAT wacht nog steeds op haar DayDate, voor kerst gaat het niet meer lukken. Daarom neemt ze genoegen met de Omega 
Bon Appetit
Vakantie horloge, gaat na de vakantie weer in de verkoop. 
Ze heeft een Omega om waar ze ‘genoegen’ mee moet nemen. Pardon?
Oh en er zitten gegarandeerd urineresten op die pinda’s!! Do not eat yellow peanuts!
Verder wel een supermooi weekend toegewenst. Mooie plek! Lekker eten. Horloges. Klinkt perfect.
Ps. Die pinda’s… don’t
Op vakantie maak je de beste herinneringen. Daar is dat horloge ook bij. Statistisch gezien heeft die Citizen je vergezelt in meer geluksmomenten dan je Rolexen ooit zullen doen. Verkoop die Rolexen. Hou de Citizen. Word gelukkig en kom in balans.
Die achtergrond, is dat Leuven? Eet smakelijk trouwens.
Klopt ! Een soort groenblauw. vind hem echt super nice!
Het is de DW-5600CC-2ER
Thanks, deze ga ik eens opzoeken 
Prague?
Geen NA… al best lang in de verzameling 

maar die Omega is erg mooi. Als ik zou mogen kiezen zou ik het wel weten.
Ik vind de Omega ook mooi
. Maar de 18038 is gewoonweg fantastisch 















