Wat dragen we vandaag deel XVIII

Fijn weekend HF! :clinking_glasses: of :beers:

14 likes

17 likes

m’n
Ik weet Kats niet meer wat voor of achter is.

20 likes

DH 1964 aan een vers Dassari Carrera-style-bandje.

En ik ondertussen zoeken naar een Omega FOIS. Alsof die echt mooier gaat zijn… Vreemde hobby soms… :innocent:

Beiden 19 mm, dus uitwisselbaar. :slight_smile:

9 likes

26 likes

Ik loop nooit op een heide alleen…

16 likes


Vanavond weer de Speedmaster, omdat die niet verveelt en omdat ik niks anders heb haha

23 likes

Jemig man. Ik dacht meteen - Citizen. :sweat_smile:

17 likes

Zit die minigolfbaan nog in dat park daar beneden? Heh. Leuk, Luxemburg. Veel plezier daar. :slight_smile:

Spijt me het te moeten zeggen, maar die Omega is honderd keer mooier. Man wat een cool ding is dat. I approve. :slight_smile:

1 like

Jazeker.

Ik vind het prachtig :point_down:

De DayDate gaat straks op een voor haar op maat gemaakte leren band (wil ze zelf graag) staat haar formidabel :ok_hand:, uiteraard kan ze afwisselen. Ik draag de Omega af en toe en dan denk ik :roll_eyes: past bijna om mijn ringvinger :rofl:, eigenlijk te klein dus voor mijn 20cm pols. Haar staat het perfect dus opgelost :+1:

Mogguh… Te vroeg… Kids…

38 likes

34 likes

16 likes

Fijne vakantie Fristi boy! :+1:
@Erikje :wink:

3 likes

Thanks amice! :blush::+1:

1 like

25 likes

EĆ©n van mijn ā€œŠ”Š»Š°Š²Š° Š”Š¾Š·Š²ŠµŠ·Š“ŠøŠµā€ (Slava Sozvezdie) horloges. Zoals algemeen bekend is er niks Russisch aan; het is gewoon een van de sub $30 Chineesjes met het bekende Chinese standaard uurwerk.

De verwachtingen waren dan ook niet hooggespannen, maar het uurwerk beging al te lopen zodra je het oppakt en is verbazend precies.

12 likes

Goedemorgen Nederland…:grinning:

15 likes

10 likes