Fijn weekend HF!
of 
DH 1964 aan een vers Dassari Carrera-style-bandje.
En ik ondertussen zoeken naar een Omega FOIS. Alsof die echt mooier gaat zijn⦠Vreemde hobby soms⦠
Beiden 19 mm, dus uitwisselbaar. 
Jemig man. Ik dacht meteen - Citizen. 
Zit die minigolfbaan nog in dat park daar beneden? Heh. Leuk, Luxemburg. Veel plezier daar. 
Spijt me het te moeten zeggen, maar die Omega is honderd keer mooier. Man wat een cool ding is dat. I approve. 
Jazeker.
Ik vind het prachtig 
De DayDate gaat straks op een voor haar op maat gemaakte leren band (wil ze zelf graag) staat haar formidabel
, uiteraard kan ze afwisselen. Ik draag de Omega af en toe en dan denk ik
past bijna om mijn ringvinger
, eigenlijk te klein dus voor mijn 20cm pols. Haar staat het perfect dus opgelost 
Thanks amice! 

EĆ©n van mijn āŠ”Š»Š°Š²Š° ДозвезГиеā (Slava Sozvezdie) horloges. Zoals algemeen bekend is er niks Russisch aan; het is gewoon een van de sub $30 Chineesjes met het bekende Chinese standaard uurwerk.
De verwachtingen waren dan ook niet hooggespannen, maar het uurwerk beging al te lopen zodra je het oppakt en is verbazend precies.















