Topcombo!
Zeg het eens mien jong.
“het eens mien jong.”
Deze Duitser van formaat aan de pols vandaag.
Kort geleden gekocht, gewoon bij de juwelier. Bruno Söhnle, uit Glashütte, Duitsland. De Glashütte signatuur, zoals je die ook bij de bekende topmerken uit die streek tegenkomt is overduidelijk aanwezig. Je moet ervan houden…maar ik vind het best gaaf. 
Fijn weekend gewenst allemaal!
Mooi ding. Congratz
prachtig! ……gewoon prachtig 
ik moet mezelf bedwingen want anders ga ik er weer achteraan 
en dat wordt toch een te duur hobby dan 
maar nogmaals 


Dank je wel man!
Ik vind hem zelf ook helemaal te gek.
Maakt niks uit wat je aan het doen bent met de Navitimer, altijd en overal kan het en is het mooi.
Zelfs tijdens het schi#ten is het een prachtig horloge.

















