Wat dragen we vandaag deel XVIII

Deze vandaag gedragen. Fijn horloge dit :+1:

19 likes

Inderdaad een heel mooi ding! :ok_hand: :slightly_smiling_face: Ik zag er laatst een voorbij komen in het blauwe gedeelte. Eens kijken of ie nog te koop is… Dank je wel Tecco kerel, dat je me weer aanzet tot nog een aankoop erbij! :joy::wink:

1 like

Altijd fijn als je iets voor een ander kunt doen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hahaha… en zo is dat!:+1::sunglasses:

1 like

SKX :v:ļø

15 likes

11 likes


Deze vandaag voor het laatst, morgen of overmorgen in het blauwe gedeelte :smile:

12 likes

Chronostop omdat de pasta al dente moet zijn

24 likes

25 likes

10 likes

Single quickset dus.

31 likes

Hoi Han Wouter,

Zou je alsjeblieft de dag van die Day-Date Constellation goed willen zetten?

Groetjes,
Wouter Han

2 likes

Hoi Wouter Han,

Nee Nee.

Groetjes,
Han Wouter

3 likes

Sandoz Submariner ligt ff lekker te rusten op m’n nieuwe projectje… een watchplate :sunglasses:

8 likes

Deze was zowel door verzender als door mij verloren gewaad, maar dook vandaag toch op. Fijn!!!

25 likes

Vandaag is het tijd voor …

De Tudor BB en ook inmiddels tijd voor diner!

Eet smakelijk.

12 likes

Kijk maar uit dat het zo niet van je bord valt!

Eet smakelijk :+1:

1 like

Vandaag deze twee gedragen.

Deze door mevrouw SAT

Deze door mij

37 likes

Vanmorgen maar eens opgestaan :wink:

18 likes

Sprinterrrrr!!! :+1:t2::+1:t2:

1 like