28 likes
Drukke dag met Chris naar de kerk en meerdere musea achter elkaar.
Bonusfoto:
Serie mooie Art Nouveau / Deco-klokken hier!
16 likes
Haha ja ik dacht wel even dat het too much was toen ik klaar was
maar we gaan het zien, vind het best grappig !
Hoe bevalt ‘ie na een paar weekjes draagplezier? #TeamBlumo
Wat bedoel je? Zo’n mooi horloge saai???
1 like
Hahah,
Nee zeker niet.
Maar ik draag niet anders meer…

2 likes
Begrijpelijk, erg mooi! Band past er ook mooi bij!
1 like
Mooie patina. 
1 like
erug mooi die GS want it…
1 like
Wat een overtuigend chique verschijning.

Zie trouwens dat je ook een ganglion gehad hebt??
















