Wat dragen we vandaag deel XVIII

28 likes

Voor de liefhebber, nogmaals de ML.

22 likes

Lazy Sunday…

13 likes

Drukke dag met Chris naar de kerk en meerdere musea achter elkaar.

Bonusfoto:

Serie mooie Art Nouveau / Deco-klokken hier!

16 likes

Haha ja ik dacht wel even dat het too much was toen ik klaar was :stuck_out_tongue: maar we gaan het zien, vind het best grappig !

21 likes

Het 5je vandaag maar weer eens :grin:

20 likes

Hoe bevalt ‘ie na een paar weekjes draagplezier? #TeamBlumo

Het begint een beetje saai te worden.

37 likes

Wat bedoel je? Zo’n mooi horloge saai???

1 like

Hahah,
Nee zeker niet.
Maar ik draag niet anders meer…:sunglasses::sunglasses:

2 likes

20 likes

Vandaag weten te bemachtigen. Lang geleden dat ik zo blij was met een horloge.

44 likes

Begrijpelijk, erg mooi! Band past er ook mooi bij!

1 like

Mooie patina. :heart_eyes:

1 like

erug mooi die GS want it…

1 like


Fijne zondag HF

29 likes

Wat een overtuigend chique verschijning.
:ok_hand:

Zie trouwens dat je ook een ganglion gehad hebt??

Groeten van zijn jongere broertje

20 likes

22 likes