Wat dragen we vandaag deel XVIII

:slightly_smiling_face::+1:

34 likes

Foute kersttrui en de SMPc bij het Kerstdiner (:beers::beer::beers:) met vrienden:

32 likes

21 likes

Midsize SKX023j

13 likes

Zo, dat hebben we ook weer gehad. Tijd voor een winterslaap :sleeping:

22 likes

Voor ons niet hoor…

Fijne Kerstdagen alvast allemaal!!!

13 likes

15 likes

Mijn likes zijn op, maar hij bevalt uitstekend! Helemaal geen flipperdrang en dat is behoorlijk zeldzaam bij mij! :blush: #blumogang

1 like

Heb je nog circulatie in je hand?

2 likes


nog steeds deze knappert :sunglasses:

12 likes

Turtle day…:grin:

13 likes

33 likes

Ja hoor, verschuift nog goed. Ik moet mijn pols een beetje draaien om geen schittering in het glaasje te krijgen en dan lijkt 'ie erg strak te zitten. :grin:

17 likes

Ja, met stip op nummer 1 van de mooiste landen die ik gezien heb.
Vandaag naar boulders beach, een strand vol met pinguïns :grin:

27 likes

26 likes

Mooi reisje…:grinning:

1 like

wauw, heel erg mooi!!

1 like

3e,en laatste,dag de Chinees.
Nu met lopende chrono,elke keer als ik ‘m draag laat ik de chrono een uurtje lopen,blijft ie lekker gesmeerd denk ik dan(geen flauw idee of dat ook zo is)

14 likes