dat heb ik dus ook, als ik een horloge met chrono draag moet deze ook in beweging zijn 
raar, maar zo werkt dat bij mij 
Laat die jongen met rust. Hij heeft net een zware middag achter de rug: Nipt verloren met pool, Airman kwijtgeraakt, regen… Het is allemaal al zwaar genoeg.
In other news:
Een slechte foto van de NA met soep. 
Voor mij mijn oude vertrouwde metgezel aan de pols vandaag. Met daarnaast het gebruikelijke aperitief uiteraard. 
Tikken op de foto voor meer scherpte.
Fijne avond gewenst!



Een prachtig horloge Chris! Van harte gefeliciteerd!

Mooie NA.
Maar eet eerst je soep maar op.
Vandaag de kortste dag van het jaar, vanaf nu gaan we weer de goede kant op en komt stap voor stap de zon terug! 
Dat lijkt meer op het voorstadium van een lekkere soep… bouillon op groente basis? Ben benieuwd naar wat het wordt.
Ben ook wel nieuwsgierig wat ie allemaal aan het sjouwen is in het kombuis. 

Thx, ben er wijs mee! 
Zó, stijltje Henk. 
en wat voor een feestelijk horloge 

Wat een topper Ide!

Haha super gaaf. Geniet ervan man!













