Wat dragen we vandaag deel XVIII

dat heb ik dus ook, als ik een horloge met chrono draag moet deze ook in beweging zijn :smile:
raar, maar zo werkt dat bij mij :joy:

2 likes

14 likes

22 likes

Laat die jongen met rust. Hij heeft net een zware middag achter de rug: Nipt verloren met pool, Airman kwijtgeraakt, regen… Het is allemaal al zwaar genoeg.

In other news:

Een slechte foto van de NA met soep. :grin:

20 likes

Voor mij mijn oude vertrouwde metgezel aan de pols vandaag. Met daarnaast het gebruikelijke aperitief uiteraard. :blush:

Tikken op de foto voor meer scherpte.

Fijne avond gewenst!:+1::clinking_glasses::plate_with_cutlery::christmas_tree:

25 likes

Een prachtig horloge Chris! Van harte gefeliciteerd!:ok_hand::wink:

2 likes

Mooie NA.
Maar eet eerst je soep maar op.

2 likes

Vandaag de kortste dag van het jaar, vanaf nu gaan we weer de goede kant op en komt stap voor stap de zon terug! :sunglasses:

23 likes

Monster Coke :crazy_face:

Lekker uiteten :blush:

11 likes

Avondwissel. Huisje, boompje, beestje.

25 likes

Ik vandaag de aquamount

7 likes

Dat lijkt meer op het voorstadium van een lekkere soep… bouillon op groente basis? Ben benieuwd naar wat het wordt.:slightly_smiling_face:

2 likes

Ben ook wel nieuwsgierig wat ie allemaal aan het sjouwen is in het kombuis. :thinking::joy:

3 likes

Wissel naar een feestelijk horloge :christmas_tree:

27 likes

Thx, ben er wijs mee! :ok_hand:

2 likes

32 likes

Zó, stijltje Henk. :ok_hand:

1 like

en wat voor een feestelijk horloge :+1::star_struck:

2 likes

Wat een topper Ide!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Haha super gaaf. Geniet ervan man!

1 like