Wat dragen we vandaag deel XVIII

Zó, stijltje Henk. :ok_hand:

1 like

en wat voor een feestelijk horloge :+1::star_struck:

2 likes

Wat een topper Ide!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Haha super gaaf. Geniet ervan man!

1 like

Ik heb hem al zo vaak aan jouw pols gezien, maar hij blijft prachtig… sterker nog… hij wordt steeds mooier!:ok_hand::wink:

2 likes

Veel plezier, heel erg mooi daar. Maar als je dit gaaf vindt dan kan ik Zuidereiland van Nieuw Zeeland aanraden, mooiste stukje Aarde die ik gezien heb.

1 like

Lekker relaxed, met zn tweetjes, het bakplaatje aan :wine_glass:

15 likes

Ah klinkt goed. Enjoy!

2 likes

Kerstkleuren? :santa:

15 likes

Thx Harry :blush:

15 likes

Tuurlijk. Alles op een bakplakplaatje is goed :

Zelfs aardappels.

5 likes

Fuck me dead, lekker ding Candida! :blush: :ok_hand:

3 likes

Je bent zelf een lekker ding. :kissing_heart:

2 likes

Avondwissel van Chinees naar Japans(of Koreaans,geen idee eigenlijk)

12 likes

Nee, ik heb eerst een paar uur twee stukken rundermergpijp gekookt. Met een paar gedroogde shitake, een bosje bladpeterselie, een stuk prei en wat zout. Die heb ik overnacht laten staan om het vet er af te scheppen en door een zeef te gieten.

Daarna balletjes gemaakt van peterselie, rundergehakt, eitje, wat broodkruimels. Die laten koken, vervolgens wat specerijen (kurkuma, nootmuskaat en citroengras) en soepgroenten er bij (ik had ze nog gehakt in de vriezer liggen, wat bloemkool, wortel, prei) en even over laten koken, dan wat vermicelli, nog zeven minuten en hoppa.

Ik had 'm al uitstaan, dus het bezinkt omdat ik het niet wilde binden of zo. :slight_smile:

Ik heb nog nooit een anorganisch dier gezien, dus daar ben ik het mee eens. Vandaar die rundermergpijpen. :slight_smile: Maar goed, zo heb ik ook nog nooit begrepen wat “organic salt” is.

Het was een lekker soepje. Met ballen. :ok_hand:

Maareh, @anon50762135, @malus65 en @SuperC, is het jullie nog nooit op gevallen dat die bezel van die Airman zo scheef als een hoer zit? De driehoekjes op de buitenste GMT bezel lijnen absoluut niet op met de indices op de wijzerplaat. Het is een halve klik te veel of te weinig.

Ik dacht even dat ik een SKX in handen had, man. Weet één van jullie iemand die die bezel kan uitlijnen? Want hier erger ik me aan.

4 likes

My First Citizen vanavond…

14 likes

Neen. Terwijl ik zowel over een lichte vorm van OCD als een natuurlijk scherp oog voor hoeren beschik. :upside_down_face: Wanneer ben je voor het laatst bij de opticien geweest? :wink:

4 likes

Mumbai special?

Ik moet nog een manier bedenken om het vet van de balletjes af te voeren zonder daar een paar uur overheen te laten gaan. Misschien eerst overkoken in een eigen pan en dan in de bouillon stoppen.

Prachtding hoor. :slight_smile: Maar ik heb in dit opzicht wel OCD.

2 likes

Gefeliciteerd, eindelijk een echt horloge! Heb ik een NA topic gemist?

1 like