Wat dragen we vandaag deel XVIII

Nee. Goedkope meuk

2 likes

:innocent:

Heeft ze inmiddels haar evenwichtsgevoel weer een beetje terug?

1 like

Ja dat snap ik, maar die groene lume, lumedots en logo op de plaat doen mij denken aan een Mumbai Special. Ik denk niet dat het orgineel Citizen is.

Logo oude stijl, zeker geen Mumbai special (die van mij maar ik zie geen reden van twijfel bij die van @SybrenAnne)

14 likes

16 likes

Mmmmmmm!

8 likes

Zit een caliber 1800 handwinder in, gemaakt tussen 1962 en 1974. Staat op deksel en plaat…
Vond de plaatsing van de dots wel mooi eigenlijk

9 likes

Heee daar ben ik ook geweest. man wat stinken die kleine rakkers niet normaal wel leuke herrinering aan.
Ik herinner me ook nog de dassies en de terror bavianen op kaap de goede hoop.

8 likes

Is me nooit opgevallen, maar ik heb mijn OCD dan ook aardig leren beheersen door de jaren heen :sunglasses:

15 likes

Haute horology baby :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Bijna kerst… dus hard werken.

16 likes

Ja die pinguïns stinken zeker :stuck_out_tongue_closed_eyes:maar wat een mooi land. Wij zijn van Johannesburg naar Kaapstad gegaan, nu nog een paar dagen naar Stellenbosch en omgeving :+1::sunglasses:

3 likes

Ja, maar het zijn ook de oudere en bejaarde pinguïns.
Die zoeken op hun ouwe dag de warmere oorden op :grin:

Goedemorgen u allen…:grinning:

10 likes

Goede morgen :smiley:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

26 likes

Zuurkool met worst. Gevolgd door 2 mandarijnen. Goed bezig… :sunglasses:

1 like

13 likes

Goedemorgen,

17 likes

Blauw…vreemd. Foto is maar half in beeld. Even klikken

23 likes