Wat dragen we vandaag deel XVIII

Gezien ik vandaag weer de hele dag een Japans merk mag vertegenwoordigen: Seiko SKX009.

14 likes

Vandaag de Citizen

12 likes

27 likes

Thanks, erg blij mee

14 likes

26 likes

Sbdx017, Marinemaster 300.

25 likes

Mooi plaatje!

1 like

Nog eentje dan :slight_smile:ļø

12 likes


Bekend en bemind.

32 likes

19 likes

Prettige voortzetting!

9 likes

29 likes

21 likes

13 likes

Op de vandaag binnengekomen band van mijn favoriete strap maker: simona di Stefano :heart_eyes:

20 likes

Gisteren gekocht via HF!

7 likes

Net volledige onderhoudsbeurt gehad, draagt weer fijn en loopt natuurlijk prima.

24 likes

:christmas_tree: :sweat_smile: :sunglasses:

23 likes

Denken, denken… Koop ik er weer een?
Onderhandelen en vriendelijk communiceren met ā€˜n HFer… Anis del Mono erbij…
Zometeen de knoop doorhakken, wat ik inruil draag Ik toch niet en dĆ”t merk had ik nog nooit… Lijkt me een mooie deal.
Eerst even eten!

17 likes