Wat dragen we vandaag deel XVIII

Heerlijk genieten. Lekker samen vrij, een speciaal biertje en een fijn horloge.

19 likes

Even de monaco van een collega gepast. Veels te groot, wat een massief blok is dit zeg :smile:



22 likes

Seikotje :+1:t2:

13 likes

Vandaag de Belluna

22 likes

Zeg maar TAG met je handje :wink:

1 like

23 likes

FESTIVUS FOR THE REST OF US!

Happy Festivus iedereen!!!

35 likes

Deze NA vandaag!

20 likes

Heyaaaaaaa! Tering wat is het toch een eind kachelen naar Den Haag.

34 likes

Hahah

De meest dode stad op horloge gebied…

Op watch-site bv want die pateks :heart_eyes:

2 likes

15 likes

Neeee man, 20 minuutjes vanaf hier. :kissing:

Mooi horloge trouwens. :v:t3:

1 like

11 likes

13 likes

O(h) mega man :ok_hand::ok_hand:

1 like

Als je een keer zin hebt in een hijsje frisse lucht ben je welkom in Twente.

Thanks!

Ik was vandaag om 13:00 met @Flowert aan het appen over kerstcadeaus en even later zat ik in de auto om deze voor miss Da Vinci op te halen.

Hoi Wouter! Supervet! -Slaat koffie achterover-.

Oke ik moet weer gaan, heb zo een etentje waar ik fashionably een uur te laat voor ga komen, maar dat is niet erg. Ik heb mijn prioriteiten goed staan.

Gelukkig heeft miss Mooibips ook een vintage hart, dit gaat ze waarderen.

18 likes

Geweldige keuze :ok_hand:
Wel even een ander bandje erop knallen, side-stitches kunnen anno 2020 echt niet meer :stuck_out_tongue:

3 likes

Zo eens.

2 likes

Gefeliciteerd mooi horloge en het staat prachtig om een damespols :ok_hand::+1:

13 likes

Dude. Het is maandag. :face_with_raised_eyebrow:

image

16 likes