Heerlijk genieten. Lekker samen vrij, een speciaal biertje en een fijn horloge.
Zeg maar TAG met je handje 
Hahah
De meest dode stad op horloge gebied…
Op watch-site bv want die pateks 
Neeee man, 20 minuutjes vanaf hier. 
Mooi horloge trouwens. 
O(h) mega man 

Als je een keer zin hebt in een hijsje frisse lucht ben je welkom in Twente.
Thanks!
Ik was vandaag om 13:00 met @Flowert aan het appen over kerstcadeaus en even later zat ik in de auto om deze voor miss Da Vinci op te halen.
Hoi Wouter! Supervet! -Slaat koffie achterover-.
Oke ik moet weer gaan, heb zo een etentje waar ik fashionably een uur te laat voor ga komen, maar dat is niet erg. Ik heb mijn prioriteiten goed staan.
Gelukkig heeft miss Mooibips ook een vintage hart, dit gaat ze waarderen.
Geweldige keuze 
Wel even een ander bandje erop knallen, side-stitches kunnen anno 2020 echt niet meer 
Zo eens.
Dude. Het is maandag. 





















