Wat dragen we vandaag deel XVIII

Crosspost, mijn blauwe 70’s chrono (die ook in het blauwe deel staat)… Lekker fris kleurtje met dit grauwe weer… :sunglasses:

12 likes

19 likes

Gewoon parket hoor :christmas_tree:

Fijne dagen

1 like

22 likes

Gefeliciteerd… ik heb vandaag m’n 30ste rondje gemaakt

4 likes

32 likes

:smiley:

:nauseated_face::confounded: bah.

Nee, een vriend gaat ergens eten met 10 man, en wij werden spontaan ook uitgenodigd. Relaxed dus, flesje bubbels gehaald, om 18 uur een lange tafel met eten en drank. Daarna een of ander feest.

Ongetwijfeld :shushing_face: :mage:t4: :arrow_left: dit is een kabouter + :email:

2 likes

Haha ik maakte mij al bijna zorgen. :upside_down_face:

1 like

Bijna vrij… :smile:

8 likes

Crosspostje, rood is de kleur van kerst dus deze is aan de beurt! :grin:

11 likes

16 likes

Mooi hoor

Ook van harte :wink:

Gefeliciteerd en veel draag plezier.

Lekker gourmetten 🥳

13 likes

Laatste dag dit 5je,morgen mag de Stowa weer om 🥳

18 likes

Hoelang moet een panarai op de BBQ?
Beetje marinade? :yum::sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd :tada::confetti_ball: !

1 like

Haha… die foto van de kat ook!
Ok. Armbandje is weer af. :joy::dancer:

1 like


Nieuwe aanwinst!

12 likes