Crosspost, mijn blauwe 70’s chrono (die ook in het blauwe deel staat)… Lekker fris kleurtje met dit grauwe weer… 
12 likes
Gewoon parket hoor 
Fijne dagen
1 like
Gefeliciteerd… ik heb vandaag m’n 30ste rondje gemaakt
4 likes


bah.
Nee, een vriend gaat ergens eten met 10 man, en wij werden spontaan ook uitgenodigd. Relaxed dus, flesje bubbels gehaald, om 18 uur een lange tafel met eten en drank. Daarna een of ander feest.
Ongetwijfeld
dit is een kabouter + 
2 likes
Haha ik maakte mij al bijna zorgen. 
1 like
Mooi hoor
Ook van harte 
Gefeliciteerd en veel draag plezier.
Hoelang moet een panarai op de BBQ?
Beetje marinade? 

1 like
Gefeliciteerd 
!
1 like
Haha… die foto van de kat ook!
Ok. Armbandje is weer af. 

1 like














