Wat dragen we vandaag deel XVIII

Kerstavond wissel!
Eet ze en fijne kerstsavond allemaal!

19 likes

13 likes

Fijne kerstavond (straks speel ik hier😀)!

25 likes

Succes :+1:t2:

1 like

10 likes

6 likes

Kerstavond wissel, even een wat ingetogener Rolex nu.

16 likes

Allen een fijn kerstfeest en een gezond 2020…:santa:

8 likes

Dus je hebt net een GS en je kiest er voor om deze “smart” watch te dragen? :scream:

3 likes

Cool! Waar is dat?

1 like

Amen :pray:t2:

21 likes

Laatste NA van 2019

19 likes

Als je zelf niet slim bent moet je dat uitbesteden. :sunglasses:

1 like

Het is dat je het zelf zegt… :sweat_smile: :kissing_heart:

1 like

19 likes

Heb zojuist mn Brunmontagne aan mn zoon cadeau gegeven, voor zn verjaardag.
Hij mocht kiezen uit een aantal merken en vond de Brunmontagne zwart/zwart met de rubber strap het mooist :frowning:
Tsja… wanneer wordt de Grünmontagne opgeleverd ?

2 likes

onder de kerstboom gevonden, niet verkeerd dacht ik zo😀

23 likes

Iedereen mooie dagen!

28 likes

thanks :+1:

Avondwisseltje :wink:

Fijne avond :smile:

11 likes