Wat dragen we vandaag deel XVIII

Blijft een close-up waard SARX055

24 likes

12 likes

Wat een fantastisch horloge is dit toch!

19 likes

18 likes

De Cosmonauts have landed!

31 likes

Haha ja, ik zat ook even te kijken. Voor de zekerheid nog gecheckt hoe laat je gepost had om te kijken of ik het goed zag :joy: Blijft wel een erg mooi horloge, is dit de 36mm variant?

Alles staat eigenlijk wel goed op een Hirsch Liberty

26 likes

Het is weer onafhankelijk Zwitserse makelaardij dag met:

14 likes

Geduld is niet mijn sterkste kant, blijkbaar mag ik geen full size foto’s meer uploaden…dan maar een kleintje

…image

12 likes

Besmet met Flipperitus maar een paar horloges zijn de uitzondering. Deze 1e editie van de Save the Ocean met zijn geweldige wijzerplaat is er 1 van.

Die blauwe tot donkerblauwe overgang geeft de kleurverandering van een dwarsdoorsnede van een oceaan weer. En de lijnen van de mond van een blauwe vinvis maakt het geheel af. Ik kan er letterlijk in verdwalen…

edit:
en mochten de sirenes je meelokken de diepte in, wees niet bezorgd, de lumen is als een vuurtoren, een rots in de branding

17 likes

19 likes

39mm

1 like

10 likes

22 likes

Mijn vintage KonTiki uit 1992 vandaag. :sunglasses:

Nog een heel fijne dag gewenst!:+1:

17 likes

31 likes

10 likes

Net maar weer eens de Colt omgedaan :blush:

17 likes

Mooi ding sjef! Is die wijzerplaat een soort van suburst-achtig met een van donker naar licht kleurverloop of is dat gewoon het omgevingslicht?

Van harte ermee en veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Dank amigo. :+1: Moeilijk te omschrijven. Het is geen sunburst maar er lijkt idd wel iets van een verloop in te zitten. De plaat is ook niet grijs maar meer een grijsblauw. Heel gaaf.

1 like