Lekker wel! Top horloge! Ik heb (hoe kon het ook anders) de zwarte versie gehad. Ben nogal van de zwarte horloges schijnt 
Ja absoluut, het draagcomfort is subliem. En ondanks dat het geen vintage is heb ik toch een klik met dit horloge. Waar dat aan ligt? Geen idee. 
Ik heb de zwarte versie ook gehad, maar dan met bead blasted kast en band. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Sumo’s, zowel in het zwart als in het groen. Misschien een keertje passen bij de AD. 

Olah!
Yessss, als ik vrij ben dan mag ik 'r weer om.
Nu op een soepel milanaise bandje (vorige milanaise was een stug Mormellato
bandje) dankzij, @JimSoul (thanx) via de marktafdeling!
Aramar Walrus Prototype:
Mooie combi 
Nee, kwam op rubber band en die horen onder vervoermiddellen i.m.h.o. 
Dat is wel heel erg proto.















