Mijn mooiste (en enige…) Tudor.
26 likes
Is jouw bandje niet te smal?
Ehhh, wat een lelijk horloge, ik zou hem maar snel voor een klein prijsje aan mij verkopen…
Serieus, echt prachtig!
1 like
Ohja 
Bananenbrood gebakken voor m’n dochter. Zit op kamers tegenwoordig dus die moeten we een beetje gezond ‘bijvoeren’.
Die SARB op z’n standaard bandje valt helemaal niet tegen eigenlijk. 
20 likes
Goed bezig, samen aftellen 
1 like

















