Wat dragen we vandaag? Deel XX

Heb je hem gekocht???

Luuk, really?

Istievanjou? If yes, dan heb je het flippervirus gekilled!

1 like

Yep :grimacing: jij en @DoubleRed hebben me over de streep getrokken omdat hij zo gaaf was toen ik deze omhad van beide…

3 likes

IWC Ingenieur style. Me like :+1:

Lekker binnen blijven vandaag.:joy:
Fijne dag allen :sunglasses:

14 likes

Deze is beter ! :wink:

6 likes

:+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

Yeahhhhhhhh :tada::tada::tada::tada::tada:

Voor mij werkte deze klok met volle 100% overtuiging. @ElChueco heeft mij op zeer sympathieke wijze, de gelegenheid gegeven de NF te ontdekken. Ik droeg de NF vaker dan de BB58 die ik net aangeschaft had.
BB58 gaf niet de klik hoewel een mooi en serieus horloge.

Met deze verwacht ik, ben je wel een tijd onder de pannen.

Enjoy!

20 likes

27 likes

Ik mis 'm nog steeds eigenlijk.
Even getwijfeld om die van Jaap te kopen… :grimacing::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Dank je en deze was voor mij ook een verrassing en stond alle lange tijd op de radar…

Nadat ik een ruildeal gedaan had met @DoubleRed en nogmaals de Tudor omgehad heb en hij bij Jaap te koop stond de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht met Jaap.

Jaap ruilde in waar ik vanaf wilde en zo viel alles op zijn plek en tot deze aankoop overgegaan en moet gezegd worden dat ik er erg blij mee ben :sweat_smile:

16 likes

Haha ik ben sneller dan het geluid met flipperen dus je kunt me altijd een pb sturen :joy::joy::joy:

Ben de moeilijkste niet :+1:t2::muscle:t2::facepunch:t2:

3 likes

Als jij weet waarvoor ik ‘m heb verkocht… Daar ga ik’ m nooit voor terug kunnen kopen. :wink::+1:

2 likes

15 likes

Strakke Invicta :ok_hand:

4 likes

Je bedoelt aan @HorlogeHalle !! Weet ik niet dus daar kan ik niet over oordelen maar je kent me en weet me te vinden :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Ik wil ook 'n Steinhart!

3 likes

11 likes

Wederom de storm trotseren

19 likes

16 likes

Middag wissel

23 likes

Vandaag stel ik mijzelf de (retorische?) vraag…wat wil ik nu eigenlijk nog meer? :thinking:

27 likes