Wat dragen we vandaag? Deel XX

15 likes

Matte plaat :ok_hand:

24 likes

Mooi roze is niet lelijk!:wink: Kijk naar de verschillende tinten die deze wijzerplaat al naar gelang de lichtval aanneemt. Er zitten nog veel meer tinten in, tot brons aan toe.:sunglasses:

Fijne zondag nog gewenst!:+1::wink:

24 likes

En je weet het antwoord dus al… wat gaat het worden? :wink:

1 like

Na een week skiën met de smartwatch om, was het thuis deze die in de horlogedoos het meest mijn aandacht trok

21 likes

19 likes

Fijne dag all. :+1:

31 likes

Haha…nee was meer dat ik nu al weet dat er wel weer iets nieuws gaat (moeten) komen…:see_no_evil:

2 likes

Ik voel alweer dat er wat nieuws gaat komen bij jou :joy: hoe bevalt de breitling tot nu toe?

1 like

Ik ben uiteraard benieuwd wat er in jouw persoonlijke ontdekkingsreis nog voorbij gaat komen! Het zijn in ieder geval altijd mooie horloges. Voordeel is dat je vanuit eigen ervaring over heel veel horloges kunt meepraten op een onderbouwde manier en dat kan zeker niet iedereen zeggen. :wink::ok_hand:

4 likes

16 likes

Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Is er eigenlijk nog wel iets dat je nog niet hebt gehad?:sunglasses:

2 likes

13 likes

Ik zeg een Tudor North Flag :grimacing::sweat_smile:

2 likes

17 likes

Het is echt een heel mooi horloge. Je ziet 'm weinig en is mijn inziens een echt ondergewaardeerd model in de Tudor collectie !
Mijn verwachting is dat mijn NF naast de Explorer I niet snel zal vertrekken… maar ja een zekerheid heb je nooit :wink:

2 likes

Dankjewel Harry…persoonlijk vind ik het ook erg leuk van deze hobby om veel te kunnen uitproberen.

Zat. :wink:

Zeer verrassend model…bevalt heel erg goed. :ok_hand: Draagt superfijn door het extreem lage gewicht en de comfi rubberband. Super-quartz COSC uurwerk. Geen omkijken naar. Heerlijk ding!

Oh oh oh Luuk…wat doe je toch allemaal. :rofl:
(maar ja…idd…wie weet…:wink:)

4 likes

Toch wel grappig…zo’n ombouwsetje uit China😜

4 likes

Haha zie je app wel tegemoet :see_no_evil:

1 like

Haha…ja…:sunglasses: