Mooi roze is niet lelijk! Kijk naar de verschillende tinten die deze wijzerplaat al naar gelang de lichtval aanneemt. Er zitten nog veel meer tinten in, tot brons aan toe.
Fijne zondag nog gewenst!
En je weet het antwoord dus al… wat gaat het worden?
Na een week skiën met de smartwatch om, was het thuis deze die in de horlogedoos het meest mijn aandacht trok
Haha…nee was meer dat ik nu al weet dat er wel weer iets nieuws gaat (moeten) komen…
Ik voel alweer dat er wat nieuws gaat komen bij jou hoe bevalt de breitling tot nu toe?
Ik ben uiteraard benieuwd wat er in jouw persoonlijke ontdekkingsreis nog voorbij gaat komen! Het zijn in ieder geval altijd mooie horloges. Voordeel is dat je vanuit eigen ervaring over heel veel horloges kunt meepraten op een onderbouwde manier en dat kan zeker niet iedereen zeggen.
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Is er eigenlijk nog wel iets dat je nog niet hebt gehad?
Ik zeg een Tudor North Flag
Het is echt een heel mooi horloge. Je ziet 'm weinig en is mijn inziens een echt ondergewaardeerd model in de Tudor collectie !
Mijn verwachting is dat mijn NF naast de Explorer I niet snel zal vertrekken… maar ja een zekerheid heb je nooit
Dankjewel Harry…persoonlijk vind ik het ook erg leuk van deze hobby om veel te kunnen uitproberen.
Zat.
Zeer verrassend model…bevalt heel erg goed. Draagt superfijn door het extreem lage gewicht en de comfi rubberband. Super-quartz COSC uurwerk. Geen omkijken naar. Heerlijk ding!
Oh oh oh Luuk…wat doe je toch allemaal.
(maar ja…idd…wie weet…)
Haha zie je app wel tegemoet
Haha…ja…