Wat dragen we vandaag? Deel XX

Als de lug to lug niet 55mm was geweest zou ik hem op de wenslijst zetten maar ik denk niet dat mijn polsen dit aankunnen :grin:

1 like

Da’s ene mooie! Welke is dit?

Tadaaa!

50mm…:ok_hand:

5 likes

Sorry dat ik nu slechts 1 like geven kan
:pensive:

:kissing_closed_eyes: Kus erbij! :+1:

1 like

Oh shit dat is nog te doen :thinking: hmmm… Wat doe je me aan David :joy:

1 like

:joy:

1 like

Deze klok is toch ook uitgerust met de anti-flipper-module?
Staat jou goed vriend!
:+1:

2 likes

Dank je wel Frank! :+1: Ik ga ervan uit dat je die Rolex met roze plaat bedoelt. Die gaat nooit weg, kan nooit weg. Kocht hem begin 2013 nieuw bij de AD vanwege een belangrijke emotionele gelegenheid. Horloge heeft sindsdien veel mee gemaakt en is nu al geclaimd door mijn dochter en daarna…kleindochter. :blush: Misschien dat ik er nu- na 7 jaar- een keer een andere plaat in laat zetten, blauw of zo, voor een tijdje. Maar de roze plaat blijft er altijd bij. :slightly_smiling_face:

3 likes

Euh… is toch wel een paar mm groter :roll_eyes: :roll_eyes:

5 likes

Hee Franque… ik heb je al een tijdje niet gezien… Is alles goed met je? :thinking::joy::wink:

1 like

Je hebt idd gelijk…Daffie moet leren goed opmeten. :see_no_evil: Is zo’n 3mm breder.

@scrubsaurusrex

4 likes

Eentje uit de Satellite Wave serie, uit mijn hoofd de CC3005. In ieder geval met het F150 uurwerk.

Gaat goed hiero!
Zal bkort de neus van mijn automobiel eens richting Nijmegen zetten.
Kunnen we lekker bijbeppen.
Voorstel volgt😀

1 like

Yep!

1 like

Rustâghe Zonday! Lekker. :sunny:

33 likes

Ça c’est une très bonne idée mon cher Franque! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Op de pols is deze wel gelijkwaardig aan mijn Avenger van 43mm

Ik denk dat de ‘mat zwart’ maakt ook de horloge kleiner op zicht

1 like

De prachtige Nomos Ahoi Neomatic

22 likes

Oh absoluut. Ik zou 45mm nooit kunnen of willen dragen normaliter, maar zoals je zegt door de zwarte kast oogt ie een stuk kleiner. En door het lichtgewicht draagt ie ook nog eens kleiner.

1 like

Beautiful vintage watch.